Monday, July 12, 2010

do i hv a chance... ?

事情没有想象中的好。。。
我一直告诉自己不要有太高的期望。。
期望越大。。失望越大。。
我不想跌到无底洞里~~爬不起来...
我有很多说不出口的事情。。
我不知道我怎样说出口。。
我觉得很不好意思。。
不知道怎样向别人表达。。
也不知道该怎么说。。
do i hv a chance...
or i need the chance....





juz dont give up..
I am working it out..
plz dun give it...
i wont let u down...
it messed me up..
need a second to breath..
juz keep coming around!!~~

No comments:

Post a Comment