Wednesday, May 9, 2012

大地震~

这几天来公司发生了很多事~
都是些不好的事~(不见了文件)
大家都把责任推来推去,没人愿意担当。。
我很了解,现实就是这样~
我能做的~就只有假装没什么事发生。。
继续做好我的事~
不过也有些好事情发生的~那就是同事要升职拉~
但是对我来讲不是好事  T.T。。。
那是因为他升职,我就要接手他的东西包括--> SUN EAGLE..
这公司蛮大,我怕我应付不来~
那也就代表我的工作负担会越来越重~
SKY LENGTH 的东西我都还没摸熟~
酱快就要换?
说真的,我有点不舍得了~
我还蛮喜欢我现在负责的东西
sky length,HT,BT,SC,TP,TC,GP~
可能就是习惯了吧~
人最怕遇到的就是改变~因为习惯了~
我会继续努力的~不会放弃!
做好自己的本份~!也要加快工作速度了~不能再摸鱼了~
哈哈哈哈~Aza aZa fIgHtInG~~

给自己的一些鼓励的话~
Be thankful that you don't already have everything you desire. If you did, what would there be to look forward to?

Be thankful when you don't know something, for it gives you the opportunity to learn.

Be thankful for the difficult times. During those times you grow.

Be thankful for your limitations, because they give you opportunities for improvement.

Be thankful for your mistakes. They will teach you valuable lessons.

Be thankful when you're tired and weary, because it means you've made a difference.

It's easy to be thankful for the good things.











今天,我并没有很期待电话响~
也没有很期待她会来找我~
现在的我们,就像普朋友的谈话~
我们就只是朋友~
没什么特别~我要慢慢的习惯没有她的日子

No comments:

Post a Comment